Garanţie şi retur

Garanţie şi retur

Următorii termeni folosiţi în această secţiune sunt definiţi astfel:
          Vânzător – Nicolae Cristian-Marius PFA, proprietar al magazinului online AnimalZeus.ro
          Cumpărător – persoană fizică sau juridică care finalizează o comandă

Termeni referitori la garanţie:

          Vânzătorul garantează că toate produsele prezentate în oferta magazinului online AnimalZeus.ro sunt originale. Produsele reprezentând hrană pentru animale precum şi majoritatea accesoriilor destinate animalelor sunt consumabile şi nu sunt însoţite de Certificat de Garanţie. Produsele care nu fac parte din această categorie (acvarii şi accesoriile aferente, produse electronice, etc.) beneficiază de Certificat de Garanţie emis de producător sau furnizor. Declaraţiile de conformitate, instrucţiunile de utilizare, exploatare şi întreţinere sau orice alte documente care însoţesc Certificatul de Garanţie sunt oferite şi în limba română. Lipsa Certificatului de Garanţie şi a celorlalte documentate menţionate anterior trebuie semnalată în maxim 48 ore de la primirea produselor, pe adresa de e-mail office@animalzeus.ro sau telefonic la numerele existente pe site-ul www.animalzeus.ro. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.
          În cazul produselor care reclamă defecte în perioada de garantie, Cumpărătorul trebuie să se prezinte la Centrul de Service menţionat în Certificatul de Garanţie sau să contacteze Vânzătorul prin modalităţile existente pe site-ul www.animalzeus.ro. Pentru constatarea defectelor, Cumpărătorul – persoană fizică trebuie să prezinte dovezi ale defectului reclamat: fotografii, filmări video sau alte dovezi inclusiv prezentarea fizică a produsului la sediul Vânzătorului. Produsele defecte trebuie prezentate în ambalajul original împreună cu toate accesoriile aferente şi trebuie însoţite de Certificatul de Garanţie în original şi o copie de pe factura fiscală. Dacă reclamaţiile se dovedesc a fi întemeiate, produsul/produsele defecte vor fi reparate sau, dacă nu este posibil, înlocuite.
          Recomandări generale privind utilizarea, manipularea şi siguranţa în cazul acvariilor, terariilor sau altor produse din sticlă:
- nu loviţi şi nu presati acvariul, terariul, etc.
- nu deterioraţi siliconul care îmbină suprafeţele din sticlă
- la curăţarea suprafeţelor din sticlă folosiţi apă fără detergenţi
- nu transportaţi produsele pline cu apă
- înainte de a echipa produsele cu accesoriile aferente verificaţi să nu existe scurgeri de apă
- aşezaţi produsele doar pe suprafeţe orizontale, netede şi stabile.

Termeni referitori la politica de retur:

          Conform legislaţiei în vigoare, Cumpărătorul – persoană fizică are dreptul de a returna produsele comandate în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Cheltuielile aferente returnării produselor vor fi suportate de către Cumpărător – persoană fizică. Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face dacă sunt îndeplinite urmatoarele condiţii:
          - produsele vor fi returnate în ambalajul original cu toate accesoriile şi etichetele aferente intacte.
          - produsele perisabile (hrană, vitamine, etc.) nu au ambalajul deschis.
          - produsele nu prezintă modificări fizice (lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri, defecte datorate neglijenţei Cumpărătorului, etc.)
          - produsele nu prezintă semne clare de utilizare, permiţând recomercializarea lor.
          În momentul primirii coletului, dacă se permite deschiderea acestuia, Cumpărătorul – persoană fizică are obligaţia de a verifica conformitatea produselor primite şi, implicit, refuzarea coletului dacă această conformitate nu este îndeplinită. Reclamaţiile ulterioare nu se iau în considerare. Dacă nu se permite deschiderea coletului înaintea efectuării plăţii, Cumpărătorul – persoană fizică are obligaţia de a verifica integritatea coletului. În cazul în care Cumpărătorul – persoană fizică constată că coletul este vizibil deteriorat (urme de găurire, tăiere, reambalare, etc.), acesta trebuie să refuze primirea coletului. În caz contrar, o eventuală cerere de retur pe fondul anumitor probleme constatate după deschiderea coletului nu va fi luată în considerare deoarece există posibilitatea ca problemele constatate să fie datorate manipulării necorespunzătoare în timpul transportului. În celălalt caz, dacă coletul este intact dar s-a constatat existenţa anumitor probleme după deschiderea coletului, Cumpărătorul – persoană fizică va trimite o cerere de retur respectând indicaţiile de mai jos. În acest caz, dacă reclamaţiile se dovedesc a fi întemeiate (Vânzătorul poate solicita fotografii sau alte dovezi inclusiv prezentarea fizică a produsului), Cumpărătorul – persoană fizică va fi despăgubit cu suma pe care a achitat-o în momentul primirii coletului. De asemenea, Cumpărătorul – persoană fizică are la dispoziţie opţiunea înlocuirii produsului/produselor care reclamă defecte.
          Cererea de returnare a produselor se face prin completarea formularului de mai jos iar Cumpărătorul – persoană fizică va fi contactat (telefonic sau e-mail) pentru confirmarea cererii, urmând să returneze produsele în termen de 3 zile lucrătoare dacă s-a constatat existenţa anumitor probleme sau în termen de 14 zile calendaristice dacă Cumpărătorul – persoană fizică se foloseşte de dreptul său legal de a returna produsele comandate. Pentru fiecare produs returnat se va completa câte un Formular de retur. În cazul în care Cumpărătorul – persoană fizică este înregistrat pe site-ul www.animalzeus.ro, completarea Formularului de retur se poate face mai rapid intrând în contul său şi urmând calea Cont » Istoric Comenzi » Informaţii comandă apoi acţionarea butonului "Retur produs" disponibil în dreptul fiecărui produs. În acest fel informaţiile din formularul de retur se vor completa automat.
          Adresa la care Cumpărătorul – persoană fizică poate returna produsele este cea menţionată pe factura fiscală.
          Rambursarea contravalorii produselor şi a cheltuielilor cu transportul se va face în cel mult 14 zile de la retur prin virament bancar în contul specificat de Cumpărător – persoană fizică sau, la cererea acestuia, folosind aceeaşi modalitate de plată prin care s-a făcut tranzacţia iniţială fără perceperea de comisioane suplimentare.
          Pentru detalii suplimentare puteţi consulta legislaţia în vigoare accesând următorul link:

Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative


Formular de retur:

Informaţii retur

* Nume:


* Prenume:


* Adresa de E-Mail:


* Telefon:


* Număr comandă:


Data comenzii:

Informaţii produs & Motivul returului

* Nume produs:

Cantitate:
* Motivul returului:
Ambalajul este deschis?


Alte detalii:

* Vă rugăm să specificaţi în câmpul de mai sus Banca şi contul(codul IBAN) în care doriţi rambursarea contravalorii produselor returnate.
Introduceţi codul de verificare:

Am citit şi sunt de acord cu Termeni şi condiţii